Görüklede Fitness

Görüklede fitness için spor salonu araştırmaları yaptım. Görüklede spor salonları arasından tercih yapmak için iyice gezmek istedim. Malum spor yapacağız ve bir çok insan yazıldıktan sonra dahi ufak tefek sebeplerle sporu bırakabiliyor. Bende o insanlardan birisiyim 🙂
Yaşadığım olumsuzlukları ve vazgeçme sebeplerimin yerine olumlu olan ve yazıldığım görüklede spor salonu hakkında bilgi vereyim. Çünkü olumsuz yorum yapmayı çok seven birisi değilim.

3 Farklı yeri gezdikten sonra Görükle Fitness Club içime sindi diyebilirim. Yazılma sebebim ilk olarak açıkçası ekibin güler yüzlü karşılamasıydı. Çünkü haftada 3-4 defa gideceğim bir yerde suratı sallanan insanlar beni olumsuz etkileyebilir.

İlk gittiğimde vaat edilenler güzeldi. Kilo verme amacı ile oraya gitmeye başlayacağımı söyledim. Bana özel bir program çıkarttı. (Al sana koşu bandı sürekli koşmalısın senin ilacın bu DEMEDİLER.) Biraz daha bana hitap eden bir program yapılabileceğimi söylediler ve günlerin arada esnetebileceğimi söylediler. Bu çok hoşuma gitti. Yazılmak için gittiğimde ise vaat edilenle karşımda bulduğum birbirini tutuyordu. Gerçekten bana özel bir program yapıldı ve bana özel yemek listesi aldım.

Spora başladım her şey çok iyi gidiyor. Kilo vermeye de başladım. Bana her zaman sağlıklı kilo vermem gerektiği söylendi. Onun için yeteri kadar besinde alıyorum 😀 Şuan başladığım kilonun altındayım. Fakat benim bu yazıyı yazmamdaki amacım verdiğim kilolar değildi. Ben bu yazıyı yazdım çünkü yaşadığım bir olay beni etkiledi. Kış çıkışı havalar dengesiz giderken hasta oldum. 15 gün falan yerimden kalkamadım. Gittiğimde Kadir abi (sahibi oranın, samimi olduk abi diyorum 😀 ) uzun süredir gelmediğimi söyledi. Bende hasta oldum dedim. Kayıt kartımı açıp bitiş tarihimi 15 gün öteye attı. Bu jest açıkçası çok hoşuma gitti.

Görüklede fitness salonu arayanlar için Görükle Fitness Club gerçekten çok iyi. İlgi, alaka ve kullanılan aletler. Bu arada sanırım müşteri sayısı gittikçe artıyor ki yan tarafı da almışlar. Salonu büyütüyorlar. Şimdiden hayırlı olsun diyelim.

Yorum bırakın